środa, 25 września 2013

No i nareszcie jest! Powitajcie...

... Lucky! Moja cudowna dal Tweety nareszcie jest! Weszłam w jej posiadanie 18.09.2013 ale posta dodaje dopiero teraz bo wcześniej po prostu nie miałam czasu :/ ale jak tyko znalazłam chwilkę złapałam aparat i porobiłam trochę zdjęć. Lucky to prawdziwa modelka ;3 O obitsu jeszcze nawet nie myślę bo jestem kompletnie spłukana. Ale w końcu kupię. Puki co jej normalne ciałko całkiem nieźle się sprawuje. A oto parę przykładów:










Niedługo (jak czas i pogoda pozwolą) wyjdę z moim maluchem na dwór ;3 

3 komentarze:

  1. Gratuluję jest przeurocza *.*
    Dodałam do obserwatorów, mam nadzieję, że zrobisz to samo ;)
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka jest :3
    podziwiam Cię za to, ze wytrzymujesz ze stockowym ciałkiem dala O.o

    OdpowiedzUsuń