niedziela, 18 sierpnia 2013

Pikniczek i nowinka ^^

Wiem, że zdjęcia z pikniku miałam wstawić wcześniej ale miałam problem z zrzuceniem zdjęć na laptopa mojej babci. Teraz na szczęście jestem już w domu i pracuje na własnym komputerze ;) A oto mały piknik przyjaciółek: 



 Najpierw była tylko Amelka i Violka ale potem dołączyła do nich też Lena :)


No to teraz nowinkna ^^ Postanowiłam kupić Dal Tweety! Już ją zamówiłam i teraz zostało mi tylko czekać. Nie wiem jeszcze jak ją nazwę ale mam jeszcze raczej sporo czasu. Trochę zajmie zanim przyleci z Ameryki ;) W razie czego gdy będziecie mieli jakieś pomysły to piszcie w komentarzach. Jestem otwarta na propozycje :) Już nie mogę się jej doczekać ^^ Od razu zajmę się szyciem dla niej super ciuszków i w ogóle. Ale oczywiście nie zapomnę o Violi. Będę o nie dbała tak samo dobrze ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz